.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استراتژي خاتمي براي بازگشت به قدرت

تعامل نيوز نوشت : چندي پيش خاتمي جلسه‌اي با نيروهاي انتخاباتي خود و اعضاي بنياد باران داشته است. در اين جلسه وي تحليلي از زبان يکي از مسئولان فعلي نظام ارائه مي‌كند و مي‌گويد که اين مقام مسئول معتقد است: احمدي‌نژاد وزني در انتخابات ندارد و گروههاي اصول‌گرا با هم درگير هستند و فقط جلوي دوربين لبخند مي‌زنند.

خاتمي در ادامه افزوده است بايد به گونه‌اي تبليغ كنيم اگر طيفي به عنوان نام اصول‌گرايي خواست فعاليت كند، بايد بگوييم اينها همان تجربه احمدي‌نژاد است و اينها به پايان خط رسيده و بايد همان طيف‌بندي چپ و راست (اصلاح‌طلب و اصول‌گرا) را دنبال كنيم و از اين فضا و فرصت استفاده كنيم.

اﻻن بهترين فضا براي بلند شدن است، موسوي و كروبي كجا هستند كه اين گند‌كاري‌ها را كردند كه اگر نمي كردند الان بهترين فرصت براي ما بود تا ما فاتحانه و قهرمانه به فضاي كشور برگرديم.

اما آقايان با لجاجت و غرورشان هم به خودشان هم به اصلاحات ضربه مهلكي زدند. ما بايد وارد ميدان شويم، ما نبايد توقعاتمان زياد باشد. در مجلس بايد به حداقل‌ها كفايت كنيم بايد وضعيت را روي بازسازي و سازماندهي نيروها قرار دهيم تا حساسيت روي ما زياد نشود، انتظار هم نداشته باشيم امثال آقايان تاج‌زاده و بهزاد نبوي را مردم قبول كنند، مردم از اينها هم عبور كردند، مهم الان برگشتن به قدرت است و بعد مي‌شود سوار بازي شد، مهم مهره‌ها نيستند، مهم ساماندهي حركات بعد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 شهريور 1390
منابع خبري شما با رمالان و جن گيران مرتبط هستند كه اخبار جعلي ارائه مي كنند
نا شناس 31 شهريور 1390
بي ادبي خود را به خاتمي منتصب نكنيد.گند كاري مربوط به كساني است كه ميلياردها تومان اختلاس كردند و كشور را با جادو و جنبل به لجن كشيدند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.